وکیل ملکی کیست ؟

بهترین وکیل ملکی فریمان وکیلی می باشد که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی، مجموعه ای از دعاوی است که به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. دعاوی ملکی آن دسته از پرونده ها هستند که موضوع در آن ها، یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین بر سر یک ملک یا مال غیر منقول مانند زمین، آپارتمان، مغازه است. فسخ قرار داد، اخذ دستور فروش ملک مشاع، اخذ به شفعه، تخلیه، خلع ید، تجویز انتقال منافع، دعاوی مربوط به منابع طبیعی، دعاوی مربوط به شهرداری، همچنین دعاوی مانند مطالبه حق سرقفلی، اخذ پایان کار، دعاوی مربوط به موقوفات، تعدیل اجاره بها، مطالبه اجرت المثل، از جمله پر تعداد ترین پرونده های ملکی در مراجع قضایی هستند.

 

بهترین وکیل ملکی فریمان

بهترین وکیل ملکی فریمان

اهمیت مراجعه به بهترین وکیل ملکی فریمان

افراد در بسیاری از پرونده های ملکی که در آن ممکن است متحمل ضرر و زیان شوند؛ نیازمند حضور وکیل با تجربه هستند. چگونگی و نحوه طرح دعوا در مراجع قضایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق طرفین دعوا اثر اساسی دارد. بنابراین برای این که دعوا در روند و روالش دچار مشکلی ناشی از بی تجربگی نباشد لازم است که موضوعات و دعاوی ملکی ، را فردی پیگیری کند که متخصص این امر است. وکیل ملکی به طور کامل بر قوانین مربوط به این امور تسلط داشته و می تواند بهترین نتیجه ممکن را از این پرونده ها بگیرد.

فواید تنظیم قرارداد توسط وکیل ملکی

اگر قراردادهای مرتبط با امور ملکی توسط بهترین وکیل ملکی فریمان تنظیم شود، کیفیت قراداد بسیار بهتر خواهد بود. تنظیم قرارداد های ملکی توسط یک وکیل ملکی حرفه ای، هزینه چندانی برای شما به همراه ندارد. اما خسارت های ناشی از هزینه یک قرارداد نامناسب در طولانی مدت برای شما بیشتر خواهد بود. افزایش شفافیت و استفاده از کلمات درست در قرارداد توسط وکیل ملکی، مانع تعابیر و تفاسیر متفاوت توسط قضات و یا افراد عامه می گردد. قرارداد هایی که توسط وکیل ملکی تنظیم گردد از ضمانت اجرای متناسب و لازمه برخوردار هستند.

 

مراجعه به بهترین وکیل ملکی فریمان

شما می توانید برای مراجعه به بهترین وکیل ملکی فریمان به صورت آنلاین وقت مشاوره بگیرید. در صورتی که در پرونده های ملکی خود دچار مشکل شدید می توانید از یک وکیل مشورت گرفته تا بتوانید بدون هیچ مشکلی پرونده ه ای شما به نتیجه مورد نظر برسد.